Известие

Collapse
No announcement yet.

Угасна в движение!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз залагам на това да отидеш при Бобо !!! От 2 месеца имам 166-ца и когато е заведох на диагностика преди да я купя, имаше същия проблем. Съмненията бяха същите като тези които са ги описали колегите в предишните постове.
    Дори и най-лошия вариант да е - Помпа, пак те съветвам да отидеш в Ектрийм там ще ти дадат добър съвет и ще ти намерят каквото е необходимо за да ти се оправи колата !
    Конкретно при мен се оказа чипа !
    Надявам се да съм ти бил полезен, а също така се надявам да не съм и раздразнил някой от модераторите че ще взема да получа още една червена точка ?
    AR 166/159 - 2.4 jtd/m

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от em4o1 Покажи съобщение
      Аз залагам на това да отидеш при Бобо !!! От 2 месеца имам 166-ца и когато е заведох на диагностика преди да я купя, имаше същия проблем. Съмненията бяха същите като тези които са ги описали колегите в предишните постове.
      Дори и най-лошия вариант да е - Помпа, пак те съветвам да отидеш в Ектрийм там ще ти дадат добър съвет и ще ти намерят каквото е необходимо за да ти се оправи колата !
      Конкретно при мен се оказа чипа !
      Надявам се да съм ти бил полезен, а също така се надявам да не съм и раздразнил някой от модераторите че ще взема да получа още една червена точка ?
      Значи "Бобо" ми е далече все пак съм от Русе. pr_00f добре ми каза да си погледна как ми е закачен акумулатора, та това и направих и се хванах за главата. Клеймите нито бяха затегнати нито набити както трябва просто ей така сложена колкото да се каже, че държи. Ще пробвам тази вечер на чист път отново същото упражнение извън Русе и ако пак угасне, наистина отивам на диагностика.

      Comment


      • #18
        Колега имах същия проблем беше грешка на компютъра.
        Дано и при теб да е това.
        sigpic
        166 JTD - Ex.
        164 Super T.S.
        145 T.S.

        Comment


        • #19
          Здравейте колеги,
          малко необичаен за мене раздел ,но се налага.Един Приятел с 166 2.4 JTD 1999г. 136 коня има същия проблем с гасненето.Появява се само като я натисне рязко,интересното е че границата на гаснене с оборотите пада с покачване на предавката,т.е. на 1-ва примерно гасне на 4000,докато на 4 гасне примерно на 2600 оборота.
          Закача ме я постоянно на диагностика и даже аз и следих показателите по време на шофиране и .... нищо,всичко е в норми.Записва грешка за некоректна доставка на гориво,но по диагностика показва че подаденото и полученото количество гориво е едно и също.Общо взето пълен шах.
          Ако има някакво развитие по въпроса давайте инфо плииис.

          П.П.Пробвахме с други работещи на 100% МАП и дебитомер и ефекта е никакъв.Сменихме директно и софтуера и пак нищо.
          Last edited by ivanko_rs; d.m.y г., 21:23.
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Comment


          • #20
            След като затегнах клеймите на моята този проблем изчезна. Изглежда е бил зле закачен акумулатор. Но пък го правеше само в много високите скорости с пуснат климатроник и музика.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
              След като затегнах клеймите на моята този проблем изчезна. Изглежда е бил зле закачен акумулатор. Но пък го правеше само в много високите скорости с пуснат климатроник и музика.
              То от твойта музика, не остава ток за колата.
              Last edited by old alfist; d.m.y г., 22:35.
              Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
              Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
              sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                То от твойта музика, не остава ток за колата.
                Не е била нещо усилена, че да дъни.. Културно си беше пуснато колкото да се чува, ама изглежда въпреки това не е достигал наистина ток за всичко. Чак се чудя за втори акумулатор, ама къде да тикам...

                Comment


                • #23
                  Колата ти гасне, поради недостиг на гориво.
                  1. Ниско ти е налягането в магистралния горивопровод за високо налягане - помпа.
                  2. Датчика ти за високо налягане не отчита коректно - нов.
                  Alfa 155 2.0TS 8V '93
                  sigpic
                  VW LADAVAGEN '81
                  CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                    Не е била нещо усилена, че да дъни.. Културно си беше пуснато колкото да се чува, ама изглежда въпреки това не е достигал наистина ток за всичко. Чак се чудя за втори акумулатор, ама къде да тикам...
                    Колега, ти сигурен ли си че така реши проблема?? Много странно честно казано... Дано е така както казваш.
                    "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

                    Comment


                    • #25
                      колега, и аз имах този проблем и за жалост се оказа помпата и клапана за налягането Надявам се твоя проблем да е друг

                      Comment


                      • #26
                        Въпреки това относо си угасна през лятото още, започвам да се чудя да не е нещо от климатроника или горещото време да товари някоя част по двигателя?.... Ходих на 3 места за диагностика. На първото ми казаха датчик на помпата за високо налягане и датчик на горивната рейка следователно изчистиха грешките. На второ място ми казаха сензор за налягане на турбината и нито помен за предните грешки, На третото място нищо не ми казаха, защото грешките вече бяха изчистени и нямаше за какво да се хванат. От много време не е гаснала, пробвах да я душа до 190 но не угасна. Досега ми го е правила на дълъг път и никога в града. Скоро ще пътувам извън Русе отново и да видим какво ще стане тоя път. Дано е било само някаква грешка.

                        Comment


                        • #27
                          Здравей колега аз съм имам същия проблем ( да се надявам че съм я оправил ) понеже все още се притеснявам да я тествам по сериозно. Значи аз направих една голяма глупост ,но мисля 4е за добре налях бензин на колата и доста се мъ4ех да я запаля ( не се гордея с това ,но в бензиностанциите на петрол са го направили много гадно и се обърках) и сега мисля 4е се оправи не ми е гаснала , а вчера я настъпах доста
                          Алфа Ромео 33 1.3 боксер - бивша
                          Алфа Ромео 166 2.4 ЖТД 136к.с моята лейди

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Connor Покажи съобщение
                            ...Дано е било само някаква грешка.
                            Не е грешка, Ваклинаторът е прав - или е датчик за високото налягане или помпа.

                            Имах същия проблем през лятото. Гасне когато моторът е загрял и натиснеш рязко газта. В града просто не караш така и затова не ти е гаснала.

                            Отидох при Бобо, закачи я на компира и каза, че е едно от двете. После я оставих, оказа се датчика, смениха го и всичко е 6. Само че идва лошата новина: шибаният датчик е 400+ лв.

                            Основната причина за проблема е шибаната нафта. Сега минах на Шел В-Повер, пък ще видим.
                            Last edited by Коки; d.m.y г., 00:20.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD
                            Блог за работа и кариера

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Коки Покажи съобщение
                              Не е грешка, Ваклинаторът е прав - или е датчик за високото налягане или помпа.

                              Имах същия проблем през лятото. Гасне когато моторът е загрял и натиснеш рязко газта. В града просто не караш така и затова не ти е гаснала.

                              Отидох при Бобо, закачи я на компира и каза, че е едно от двете. После я оставих, оказа се датчика, смениха го и всичко е 6. Само че идва лошата новина: шибаният датчик е 400+ лв.

                              Основната причина за проблема е шибаната нафта. Сега минах на Шел В-Повер, пък ще видим.
                              Не плашете човека с космически цени.
                              Цените за въпросния клапан са между 230 и 360лв.
                              И това са цени без абсолютно никакви отстъпки, по възможно най-най-краен клиент!
                              Това разбира се за регулатора за налягане в рейла.

                              Ако става въпрос за датчика за налягане в рейла, то най-скъпата цената му е 330лв и то пак на най-най-краен потребител.
                              Last edited by BO; d.m.y г., 11:18.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #30
                                за датчик,

                                не знам дали е много по темата, но аз сменях миналия ноември датчик за налягането на турбината за 180 лв чисто нов оригинален на ситроен с поръчка и включена смяна, в сервиз тука във Варна дето само турбини човъркат, и една година вече не съм имал проблем, така че и аз мисля че цена от 400+ е прекалено висока.
                                Alfa 156 2.0 - ех,
                                Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                                Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                                Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                                Comment

                                Working...
                                X